جزیره کامپیوتر
با سلام اینجا نرم افزار زیاده بنر و قالبم طراحی میکنیم نمونه هاش در پست ها دیده میشود
 
 

سالی که گذشت مطالب خوبی به کمک خوانندگان و دانشجویان و مراجعین در سایت یا وبلاگم درج شد که شاید نخونده باشید یا خوندن دوباره اش خالی از لطف نباشه، نگاهی بیندازید

در ولگردی های گودری یک سایت پیدا کردیم  باقلوا ! میگید نه ملاحظه بفرمایید) جالبه الان رفتم میبینم سایته با جاش محو شده!!!)

سکوت همیشه به معنی رضایت نیست عزیز جان...

.یه دقیقه دستت رو از رو دهنم بردار تا بشنوی!

 


گریه نمی کنم یک چیزی رفته توی چشمم!
به گمانم ...
یک خاطره است


علی چپ
راست می گفت
این روزها کوچه اش ظرفیت اینهمه متقاضی را ندارد باید بزرگراهش کرد !

 


فاحشه را خدا فاحشه نکرد ؛ آنان که در شهر نان قسمت می کنند ، او را لنگ نان گذاشته اند تا هر زمان که لنگ هم آغوشی ماندند ، او را به نانی بخرند


یک عمر به ما گفتند "بی بند و بار" نباشید
"بی بند و باری" بد است . . .
تازه فهمیده ایم تمام این مدت از ما می خواسته اند که همیشه "بندی به پایمان" باشد و "باری بر دوشمان" !

کدام آدم و حوا !؟
ما حاصل یک جهش در ژن های آفتاب پرست هستیم !.!.!
که اینگونه به سرعت رنگ عوض می کنیم . . .

این روزها به هر کی "بال و پر" بدی، "دم" در میاره


میگن زنها ونوسی اند و مردها مریخی....
اما بعضیا معلوم نیست از کدوم جهنم دره ای اومدن


خدایا… خسته ای؟
خوابت میاد؟ چایی بریزم؟
پرتغال پوست بکنم؟ تخمه میخوری؟
میخوای بری نیم ساعت بخوابی؟
لنگ بیارم شیشه جلو رو تمیز کنم؟
اینایی که من می بینیم، می بینی کلاً؟


 قشنگ مینویسند نه؟ فکر کنم خانمها در مجموع در وبلاگ نویسی دست بالاتری دارند.میگید نه؟ سحر شده ایم؟ جن و جنبل و جادو افتاده به جونمون ؟ رفتم وبلاگ "خارحاسک هفت دنده" که نویسنده خانم دارند را تو گودر میخونم ( خود سایتشون را نمیتونم باز کنم ! ) و مطلب زیر به چشمم میخوره تحت عنوان علائم اخر الزمانی:

پشت بازارچه دو پسر هفت هشت ساله نشسته اند لب جوب ،
اولی به دومی ؛ یادش به خیر امیر عجب روزهایی داشتیم !
امیر : ( آه بلند کشدار )  آره حیف باشه چه زود گذشت


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 19:9 :: توسط : محمدرضا

 

ماورای طبیعت | پایان دنیا در 2012 از دیدگاهی نو حتماً تا کنون مطالب گوناگونی در رابطه با پایان جهان در سال 2012 شنیده اید. اما مقاله ای که در ادامه خواهید خواند کامل ترین و جدیدترین مقاله ای است که از طرف سایت رسمی ناسا و پیرامون ترس بزرگ از پایان جهان در سال 2012 ارائه شده است.
 

نویسنده اصلی این مقاله "ای.سی.کروپ " مدیر رصدخانه گریفیث در لوس آنجلس و کمک-سردبیر مجله "آسمان و تلسکوپ" می باشد. او در این مقاله به شرح بسیاری از ناگفته ها و جزئیات پیرامون سال 2012 می پردازد به طوری که تا کنون در هیچ کجا به آنها اشاره ای نشده است.

پس از مطالعه این مقاله خواهید فهمید که اصلاً از چه زمانی زمزمه های مربوط به پایان جهان آغاز شد، تقویم مایا دقیقاً چگونه عمل می کند و براستی چه چیزی را نشان می دهد، چه کسانی 2012 را بر سر زبان ها آوردند، چه عواملی می تواند باعث نابودی زمین گردد و براستی آیا پایان جهان ممکن است یا خیر...

سال 2012

سال 2012 به مانند هنرپیشه برجسته ای می ماند که به رفتاری ناشایست و غیراخلاقی متهم گردیده است. شایعات وحشتناک و بی اساس به شدت در حال گسترش می باشند. در حال حاضر بیش از ده ها کتاب در رابطه با پایان جهان در 2012 انتشار یافته که بسیاری از آنها به خطرات آسمانی و نجومی اشاره دارند. در 13 نوامبر سال 2009 فیلم ناامید کننده ای با عنوان "2012" و با بودجه 200 میلیون دلاری بر روی پرده های سینما به نمایش در آمد که بر همه این شایعات دامن زد. درهم شکستن قاره ها، گدازه های آتشفشانی، شهرهای سوزان و تسونامی عظیمی که کل جهان را در بر می گیرد بخشی از صحنه هایی است که در این فیلم به عنوان فاجعه 2012 عنوان گردیده است. بدتر از همه اینکه فیلم با شعار تبلیغاتی و نادرست "حقیقت را بیابید" انتشار یافت. علاوه بر این 2 فیلم سینمایی پرهزینه دیگر نیز در رابطه با سال 2012 در حال ساخت می باشد.

اما چرا سال 2012؟ هر کس که در فضای اینترنت و یا رادیوهای شبانه گشتی زده باشد به خوبی جواب این سوال را می داند. اقوام باستانی مایا که در نواحی مکزیک و گواتمالا امروزی زندگی می کردند تقویمی داشتند که در رابطه با چرخش زمان و پایان جهان پیشگویی هایی کرده بود. بر اساس این تقویم در زمان پایان دنیا، منظومه شمسی در یک هم محوری غیرجبری با قلب کهکشان راه شیری قرار می گیرد و زمین مانند یک پین بولینگ در مسیر برخورد به سیاره سرگردانی در کهکشان قرار خواهد گرفت. بر اساس این تقویم این اتفاقات در سال 2012 به وقوع خواهد پیوست.

هیچ یک از این حرف ها درست نیست. اما با این حال در بین برخی افراد این ترس تا حدی وجود دارد که شاید براستی ستاره شناسی نوین و اسرار مایا دست در دست هم داده اند و پایان جهان نزدیک است. اگر دوستان شما بدانند که شما یک اخترشناس هستید بدون شک یکی از سوالات آنها از شما در رابطه با سال 2012 خواهد بود.

پایان دنیا در 2012 از دیدگاهی نو

اما اینها واقعیت هایی هستند که شما باید بدانید:

تولد یک اندیشه

ما پیش از این نیز حوادث مشابه ای در رابطه با ترس از پایان دنیا داشته ایم اگرچه هیچ یک کاملاً مشابه با این نبودند. در آخرین بار جهان درگیر حوادث ناشی از چرخش مرموز تقویم در اول ژانویه سال 2000 و آغاز هزاره دوم بود. برخی خطاهای نرم افزاری ناشی از تغییرات تقویم در کامپیوترها را فراموش کنید. در آن زمان حتی برخی ناشران و نویسندگان صادق و باتجربه اقدام به چاپ کتاب هایی ترسناک / و یا امیدبخش در رابطه با لحضه ای نمودند (لحضه تحویل سال 2000) که پیشگویی شده بود یک موج کیهانی بسیار وسیع باعث تغییر همه چیز در جهان (به سمت خوب یا بد) خواهد شد.

نویسنده ای به نام چارلز برلیتز در سال 1981 کتابی منتشر کرد که بر اساس یک پیشبینی از نوستراداموس، معماگوی فرانسوی قرن شانزدهم، سال 1999 را همراه با فاجعه ای عظیم عنوان کرده بود. او نام این کتاب را "پایان جهان در 1999" گذاشت. برلیتز (که از آخرین آثار او می توان از آتلانتیس و مثلث برمودا نام برد) در این کتاب در رابطه با وقوع اتفاقاتی از قبیل سیل، قحطی، آلودگی هوا و تغییر قطب های مغناطیسی زمین در 1999 هشدار داده بود. او همچنین به هم ترازی سیاره ای در تاریخ 5 می 2000 تاکیید کرده بود و اخطار داده بود این امر می تواند باعث جاری شدن شعله های خورشیدی، زمین لرزه های شدید، تغییرات زمین و انفجارات آتشفشانی گردد.

پایان دنیا در 2012 از دیدگاهی نو

 

تغییر قطب های مغناطیسی زمین / یکی از فرضیات پایان دنیا

در دهه 1990 و با نزدیک شده به هزاره دوم، جنبش وسیعی با عنوان "تغییرات زمین" برجسته گشت که در آن انواع گوناگونی از دیدگاه های پایان دنیایی به چشم می خورد. دیدگاه هایی از قبیل زمین لرزه ها، طاعون و امراض گوناگون، تغییرات محور قطبی، لغزش قاره ها به درون اقیانوس ها، برخاستن آتلانتیس و بسیار نظریات دیگر. در انگلستان، تلخیص خورشیدی پیش بینی "هزاره ای شگفت انگیز به همراه شادی، صلح و رفاه" را کرده بود.

وقتی که 1 ژانویه 2000 فرا رسید و (درست مانند سال 1900) در واقع هیچ حادثه و اتفاق خاصی به وقوع نپیوست، توجه همگان به تاریخ چندین ماه بعد یعنی "5/5/2000" معطوف گشت. در واقع بیشتر کسانی که به قدرت همترازی سیاره ای باور دارند شکست صحبت ها و جریانات مشابه را در سال های گذشته فراموش کرده و نادیده گرفته اند.

"اثر مشتری" (کتابی که در سال 1974 توسط جان گریبین و استیفن پلاجمن منتشر گشت) تحولات ناگهانی و طوفانی عظیم را برای 10 مارس 1982 پیش بینی کرده بود که در آن زمان در تیتر اصلی بسیاری رسانه ها منتشر گشت، اما این جریان نیز هرگز محقق نگشت.

ریچارد لندز، مورخ دانشگاه بوستون و مدیر مرکز تحقیقاتی هزاره در این رابطه می گوید: در طول تاریخ و با گذشت زمان، جنبش های "پایان دنیا" بخش بسیار عظیمی از معتقدان و هواداران خود را از دست داده اند، اما با این حال مردم مشتاق به پایان جهان غیر قابل انکار می باشند، و البته این بار متفاوت با همیشه.

به موضوع اصلی برگردیم...

تقویم مایا دقیقاً چه چیزی را نشان می دهد؟

در 21 دسامبر 2012، تقویم تصویری را معادل با رشته ای از صفرها نمایش می دهد. در واقع می توانید آنرا مانند کیلومترشمار اتوموبیل خود تصور نمایید که پس از یک چرخش کامل، تمام اعداد به صفر بر می گردند.

از لحاظ تئوری این چیزی شبیه به نزدیک شدن به یک هزاره می باشد. با این حال در سیستم محاسباتی تقویم مایا، این موضوع به معنی پایان یافتن یک دوره 1000 ساله نیست. بلکه این پایان باکتون شماره 13 (Baktun 13) است. تقویم مایا بر پایه چندین سیکل زمانی پیاده سازی شده بود و باکتون یکی از آنها بود. یک باکتون معادل با 144000 روز است. کمی بیشتر از 394 سال.

با برسی و تحلیل متون تاریخی و کتیبه های باستانی، دانشمندان موفق به شناسایی و رمزگشایی سیستم عملکرد تقویم مایا گشته و به این موضوع پی برده اند که ارتبط دقیقی بین تاریخ گذاری های انجام شده در تقویم مایا و تقویم های امروزی مورد استفاده ما وجود دارد. درست همانطور که در تقویم ما شمارش سالها از یک واقعه تاریخی-فرهنگی قابل توجه آغاز شده (سال تولد احتمالی عیسی مسیح در تقویم میلادی)، شمارش تقویم مایاها نیز از یک رویداد بامعنی کیهانی و مذهبی در آیین آنها آغاز گشته است: "تاریخ خلقت دنیای نوین امروزی" و عددی که نمایشگر زمان فعلی بر اساس تقویم مایا است در واقع یک تاریخ با شمارندگان طولانی است که از این لحضه اسطوره ای نخستین، شمارش گشته است. اکثر کارشناسان بر این باورند که نقطه شروع تقویم مایا مربوط به 11 آگوست 3114 پیش از میلاد مسیح می باشد.

تصویری از تقویم مایا

اکثر فواصل تقویم مایا از مجموع تکرارهای عدد 20 بدست می آید. در تقویم مایا، یک بازه زمانی 7200 روزه، (360x20=7200 ) با عنوان کاتون (katun) شناخته می شود. همچنین پس از گذشت 20 کاتون یک باکتون (baktun) کامل می شود (20 x 7200 = 144000روز). برخی از کتیبه های باستانی گذشت 13 باکتون را یک نقطه عطف و مرحله مهمی از آغاز مجدد زندگی می دانند (این در واقع روز 21 دسامبر 2012 وهمان نقطه صفر شدن مجدد تقویم است) در حالی که دیگر نوشته ها دلالت بر ادامه حرکت عادی تقویم می کنند. به عنوان مثال پس از گذشت 20 باکتون یک پیکتون (pictun) کامل می شود.

اگر بخواهیم نگاهی منصفانه به ماجرا بیاندازیم، تا همین اواخر، در واقع هیچکس توجه چندانی به پایان باکتون سیزدهم نداشت. در 1975 فرانک واترز، یک نویسنده داستان های عاشقانه و سوداگرانه، در کتابش به نام "جذبه و شهرت معنوی مکزیک" بخش کوچکی را به این موضوع اختصاص داد. او پایان دوره زمانی باکتون سیزدهم را به عنوان سیکل بزرگ مایا معرفی نمود و با کمی اغراق آن را یک دوره 5200 ساله خواند. او 5 چرخه زمانی اینچنینی را معادل با 5 دوره افسانه ای جهان دانست که هر دوره با نابودی جهان به پایان می رسد و در تولدی دوباره، دوره ای جدید آغاز می گردد. البته هیچ تضمین و مدرکی دال بر اینکه سنن و عقاید مایا در پشت این نظریه باشد وجود ندارد.

واترز همچنین در مورد برخی محاسبات زمانی اشتباه بزرگی کرده بود. او چنین اظهار داشت: "پایان سیکل بزرگ در 24 دسامبر سال 2011 خواهد بود. زمانی که جهان با زمین لرزه های فاجعه بار نابود خواهد گشت..."

پیش بینی روز دقیق پایان جهان به کنار، بر اساس محاسبات واترز، پایان جهان سال گذشته بوده است، و یا به بیانی دیگر، دنیا پیش از این برای ما به پایان رسیده است!

کتاب دیگری در سال 1975 همچنین به موضوع تقویم مایا پرداخت. "دنیس" و "ترنس مک کنا" در کتابی با عنوان "چشم انداز نامرئی: ذهن، توهم، انسان اعظم" به این موضوع پرداختند. این کتاب حداقل تاریخ پایان باکتون سیزدهم را به درستی (21 دسامبر 2012) نوشته بود. این کتاب همچنین اشاره می کند که این روز یک نقطه انقلاب زمستانی خواهد بود، زمانی که خورشید در صورت فلکی کماندار، تنها در حدود 3 درجه از مرکز کهکشانی، و تصادفاً، مطابق با 2 درجه از دایره البروج خواهد بود.

در ادامه کتاب آمده است: "از آنجا که نقطه انقلاب زمستانی در حال جابجایی بوده، به نقطه ای در دایره البروج نزدیک و نزدیک تر خواهد شد به گونه ای که مرکز کهکشان را تحت الشعاع قرار خواهد داد."

در واقعیت چنین پدیده ای غیرممکن بوده و هرگز اتفاق نخواهد افتاد، این یک نظریه بی اهمیت است. نویسندگان کتاب کلیه ترکیبات و جایگشت ها را با "نظریه تجدید" به گونه ای با یکدگیر ارتباط داده و لحضه 2012 را "فرصت بالقوه دگرگونی" نامیده اند.

اما علاقه و توجهات گسترده تر به 2012 در واقع در آغاز سال 1987 بود. "فاکتورهای مایا: مسیری فراتر از تکنولوژی" عنوان نوشته ای بود از آثار خوزه آرگوییلز (هنرمند، شاعر و مورخ نظریات الهام گرایانه). او در کتابش دوره باکتون سیزدهم را با پرتویی نامحسوس از مرکز کهکشان راه شیری ارتباط داد. بر اساس نوشته های آرگوییلز، مایا می دانست ما چه زمانی وارد این پرتوی کهکشانی نامحسوس می شویم و چه زمانی آنرا ترک خواهیم نمود. بنابراین مجموعه سیزده باکتون نمایانگر چرخه عبور ما از این پرتو بود، به گونه ای که پایان باکتون سیزدهم نشانه ای از عبور کامل ما از این پرتو کهکشانی نامحسوس خواهد بود.

پرتوی که آرگوییلز در مورد آن ادعا داشت، در واقع مانند "رشته های نامرئی کهکشانی" بودند که همه عناصر زندگی، انسان ها، سیاره زمین، خورشید و مرکز کهکشان را به یکدیگر پیوند داده اند. البته نه سنت مایا، و نه اخترشناسی مدرن، هیچیک این باور و وجود چنین پرتوی کهکشانی را تایید نمی کنند. در واقع این نظریه ریشه در باورها و فلسفه های شخصی آرگوییلز دارد که بر "اصل رزونانس هارمونیک" تاکیید داشت. او همچنین به این نتیجه رسیده بود که سیارات "ژیروسکوپ های هارمونیک در حال چرخشی هستند" که نقشی در هماهنگی این پرتو کهکشانی دارند و این امر در پیشبرد توسعه DNAو مباحث مرتبط با آن تاثیری حیاتی دارد. از این رو بر اساس نظریات او، سال 2012، گونه مثبتی از پایان دنیا خواهد بود.

پایان دنیا در 2012 از دیدگاهی نو

 

همترازی کهکشانی یکی از تئوری های پایان دنیایی

اگر این ماجرا کمی آشنا به نظر می رسد، حق با شماست. در 1987 آرگوییلز و هوادارانش با هیاهو و نمایشی جهانی، پیش بینی کردند که بر اساس نوشته های مایا، در تاریخ 16-17 آگوست همان سال یک "همگرایی هارمونیک کهکشانی" نیز روی خواهد داد. این رویداد تبدیل به پدیده ای جهانی شد در حالی که هزاران نفر در نقاط مشخص شده ای از زمین گرده هم آمده تا تشکیل یک "باطری مشترک بیو-الکترومغناطیسی یکپارچه و هماهنگ " دهند. متاسفانه، این روز بدون هیچ واقعه خاصی و تنها با مقالات رنگارنگ روزنامه ها و طنز دونزبری (دونزبری شخصیتی بود که توضیح می دهد همترازی می تواند باعث ایجاد "توده وحدت الهی" و یا شاید "نابودی هسته ای" گردد) به پایان رسید.

پیش بینی های کهکشانی

به سال 1995 می رویم. دراین سال "جان میجر جنکینز" مقالات و ایده هایی که تا بدین روز در رابطه با 2012 ارائه شده بود را گردآوردی و در مجموعه ای به نام "Maya Cosmogenesis 2012" ارائه داد. بنا به گفته جنکینز، نقطه انقلاب زمستانی و محور تقارن کهکشان در روز 21 دسامبر 2012 دقیقاً در یک راستا قرار خواهند گرفت. از این رو او چنین استدلال می کند که این عامل مایا را برانگیخت تا تقویم را به گونه ای تعبیه نماید که در این تاریخ به پایان برسد. جنکینز نتیجه گیری می کند که این روز "یک تحول عظیم و فرصت فوق العاده ای برای رشد معنوی، و گذر جهان به عصری جدید است."

در واقع، علم اخترشناسی نمی تواند به چنین "هم ترازی کهکشانی" حتی در محدوده یکسال اشاره دقیقی داشته باشد، چه برسد به پیشبینی آن در یک روز خاص. همترازی بستگی دارد به تعریف مدرن 'نسبتاً قراردادی' از خط استوای کهکشانی و/یا سیمای ظاهریه کهکشان راه شیری. در حالی که هیچ تعریف دقیقی از لبه های کهکشان راه شیری وجود ندارد. / آنها بسیار مبهم بوده و وابسته به وضوح دید شما می باشند./ (اگرچه جنکینز ادعا می کند که او شخصاً لبه های راه شیری را با مشاهده آنها ازارتفاع 11هزار پایی، بسیار بالاتر از هر نقطه زندگی مایا، تعیین نموده است.) بنابراین تعیین موقعیت دقیق خط محور کهکشانی آن هم به شیوه بصری کاری کاملاً بیهوده و بی معنی ست.

جنکینز اعتراف کرد که خورشید انقلاب زمستانی در واقع می تواند در هر زمانی بین سال های 1980 تا 2016 از مرکز راه شیری عبور کند. در جای دیگری او این منطقه عبور را به یک دوره 900ساله بسط داد و همچنین پذیرفت همترازی 21 دسامبر 2012 غیردقیق، و پیش بینی چنین پدیده ای خودسرانه و تقریبی بوده است. نجوم واقعی بین تاریخ پایان باکتون سیزدهم و یک همترازی کهکشانی هیچ تطابقی را تایید نمی کند.

اینکه خورشید انقلاب زمستانی به واقع هرگز باعث رویداد "گرفتگی" نسبت به مرکز واقعی کهکشان نمی شود را می توان نوعی اطلاعات ضمنی دانست. علاوه بر این، خورشید انقلاب زمستانی در 200 سال آینده، حتی از آن نزدیکی ها هم عبور نخواهد کرد. براستی خود اقوام مایا درباره پایان زمان چه تصوری داشتند؟ هیچ مدرکی دال بر اینکه آنها تقویم و پایان عمر جهان را به شکل تعالی معنوی و یا به شکل فاجعه ای ناگهانی در 21 دسامبر 2012 دیده باشند، وجود ندارد. باید بدانید که برخی از متون بسیار قدیمی مایا به وقایع و تاریخ هایی اشاره دارد که بسیار جلوتر از باکتون شماره 13 بوده و حتی به پیکتون بعدی و فراتر از آن نیز رفته است. برای مثال در کتیبه ای که در قرن هفتم میلادی به دستور "پاکال" پادشاه پالنکه نوشته شد، پیش بینی شده در 15 اکتبر سال 4772 مجلس جشنی به مناسبت سالگرد سلطنت او برگزار خواهد گردید.

در واقع درمیان همه متون بسیار قدیمی و کتیبه های تاریخی کشف و ترجمه شده از مایا، تنها یک نوشته وجود دارد که اشاره به تاریخ کلیدی 21 دسامبر 2012 می کند : "لوحه تاریخی شماره 6 در تورتوگوئرو" ( یک بنای مایا که در ایالت تاباسکو مکزیک شناسایی شد). نوشته های لوح آسیب دیده است اما آنچه که باقی مانده اشاره ای به پایان زمان ندارد.

پایان دنیا در 2012 از دیدگاهی نو

(تصویری از لوحه تاریخی شماره 6 در تورتوگوئرو)

راز توطئه ناسا

برخی طرفداران فاجعه 2012 می گویند آنچه که در واقع باعث انهدام و نابودی جهان می گردد یک همترازی سیاره ای می باشد (قرار گرفتن همه سیارات در یک مسیر). هیچ همترازیه سیاره ای در نقطه انقلاب زمستانی سال 2012 وجود نخواهد داشت. با این وجود طرفداران پایان دنیا این همترازی تخیلی را به پیش بینی های نجومی یا ادعاهای بی اساسی در رابطه با واژگونی میدان مغناطیسی زمین و طوفان های خورشیدی بی سابقه مرتبط می سازند. بسیاری از پست ها و اظهارنظرهای اینترنتی و شنوندگان رادیویی نیز چنین موضوعات و مقالاتی را شرح داده و مطرح می نمایند.

به طور خاص، موضوعات مختلفی از تفکر غیرمنطقی پیرامون شبح اینترنتی به نام "سیاره مخفی نیبیرو" ساخته شده است. تفکراتی که سیاره "نیبیرو" را مانند توپ بولینگ و زمین را به مانند پین بولینگ تشبیه نموده است. اما در واقع چنین سیاره ای اصلاً وجود ندارد. اگرچه اغلب با "اریس" (سیاره کوتوله ای که بدون خطر و امن و در فاصله ای دورتر از پلوتو به دور خورشید در حال گردش است) یکسان فرض می شود. با اینحال، برخی اصرار می ورزند که توطئه ای از طرف ناسا در جریان است و سیاره نیبیرو در حال نزدیک شدن به زمین است، به طوری که همین الان نیز در روز روشن از نیمکره جنوبی دیده می شود. همچنین قرار بود که تا اواخر ماه می، در نیمکره شمالی نیز قابل رویت باشد، اما مانند یک تاریخ کور و بی ثبات، هوادارانش را در انتظار گذاشته است.

عده دیگری بر روی وب، درباره همترازی فرضی خورشید انقلاب زمستانی و مرکز کهکشان راه شیری گیج شده اند، به گونه ای که اظهار داشته اند هم اکنون خورشید در حال سقوط به سمت مرکز کهکشان بوده و زمین را نیز به دنبال خود می کشد و نتیجه پیش بینی شده آنها از این اتفاق؟ محور قطبی کره زمین تغییر خواهد کرد.

بیشتر ادعاهایی که در رابطه با سال 2012 شده است متکی بر افکار واهی و پوچ، حماقت و ماجراجویی، عدم آشنایی کافی با نجوم و تفکر پارانوئید است.

پس گذشته از همه اینها، شاید عاقبت مایا مراقب ما باشد. زمان به سرعت در حال گذر است و این همان پایان جهان است آنگونه که همه می شناسیم!


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 15:20 :: توسط : محمدرضا

همه چیز در مورد جن

ماورای طبیعت | همه چیز در مورد جن اینکه وجود داره رو کسی نمیتونه انکار کنه. هم علمی اثبات شده هم تو کتاب آسمانی ما مسلمونا اومده. اما اینکه چقدر میتونه واسه آدمیزاد خطرناک باشه رو باید بدونیم ...
 

۱- جن جانوریست دارای شعور و فیزیکی غیر ارگانیک که از لحاظ شان وجودی از دید ادیان پایینتر از انسان و بالاتر از حیوان جای می گیرد در فرهنگ فارسی به آن دیو و در فرهنگ عرب به آن جن و در فرهنگ لاتین demon یاjinn نام گرفته است. جن به معنای چیزی است که پوشیده شده و منظور پوشیده ماندن او از حواس ماست.

 


۲- خصوصیات فیزیکی جن از دید انسان اعجاب آور است عنصر اصلی وجودی جن آتش است وبه علت نداشتن عنصر خاک در وجودش مانند بارباپاپا می تواند به هر شکل و اندازه ای تبدیل شود و بسیاری از چیزها را در یک آن جا به جا کند همچنین سرعت نقل مکان بسیار بالایی دارد می تواند مثلا ظرف 5 دقیقه فاصله بین لاهور و تهران را طی کرده و برگرد.

 


3- جن ابزار ساز نیست وبه علت خصوصیات فیزیکی منحصر بفرد قادر است در هر مکان و شرایطی زندگی کند وبرای همین به خانه و مسکن نیازی ندارد زیرا سرما و گرما و باد و بوران بر او کارگر نیست جن به وسایل حمل و نقل بی نیاز است و از اینجا می توان فهمید که جن ها دارای صنعت و تکنولوژی نیستند و شهر و کاشانه ای ندارند مکان معمول زندگی آنها کوه وجنگل و دشت است.

 


۴- جن مانند همه جانداران غذا مصرف می کنداما به مقداری بسیار کمتر از انسان.

 


۵-جن ها مثل انسان جنسیت ونر یا ماده دارندتولید مثل می کنند و تشکیل خانواده می دهند و به صورت جماعت زندگی می کنند و جامعه ندارند

 


۶- جن نسبت به انسان زیاد عمر می کند حدود 1000 سال به بالا .جن هایی که در سوره ی جن از آنها نام برده شده که وقتی اولین بار آیات قرآن را شنیدند از شدت ازدحام داشتند بر سر هم خراب می شدند احتمالا هنوز زنده اند جن ها مانند انسان داناونادان .فرمانده و فرمانبردار ارباب و بنده کافر و متدین شفیق و شرور دارند.وقتی که مردند از بین میروند و نیازی به قبر و گورستان ندارند.

 


۷- جن دارای عقل است اما نه عقل ابزار ساز و عقل فلسفی و خلاقیت هنری .عقل جن به معنای قوه ی ارزیابی امور روزمره یا همان عقل معاش و قوه تشخیص است به اضافه هوشی سرشار اعم از قدرت خواندن فکر و جستجو و یافتن گذشته و آینده.

 


۸- جن ها مانند انسان نامگذاری می شوند و دارای اسم و رسم و شهرت هستند دارای زبان خاص و قوه تکلم هستند و قادر به فهم زبان آدمیان

 


۹- معروف ترین جن ابلیس یا همان شیطان نام دارد که وصف حال او را شنیده اید که چون بسیار در قرب به حق کوشید به جایگاه فرشته های مقرب رسیداما چون حاضر به سجده بر انسان یعنی شریک قرار دادن بر خدا نشد از درگاه رانده شد!!!

 


۱۰- طبیعت بین جن و انسان فاصله گذارده است این پرده عبارت است از شان وجودی آنها و هراس طبیعی هر دو از هم .جن طبیعتا انسان را می بیند اما انسان جز در شرایط خاص قادر به رویت جن نیست.

 


۱۱- جن در شرایطی قادر به تسخیر انسان و انسان در شرایطی قادر به تسخیر جن است انسان مسخر شده را مجنون یا دیوانه یا دیو زده و جن تسخیر شده را موکل می نامند گویند خود جنیان بر سه قسمند دیو.جن وپری که از لحاظ مکانی مادون فرشته هستند.

 


۱۲- جن می تواند در مواردی تربیت شده به انسان خدمت کند چنین سنتی در میان جنگیران ایران و پاکستان وهند وجود دارد اما به طور کل نه بودا نه دالای لاما نه اولیا الله و نه عرفا و نه پیامبران هیچکدام به مدد خواستن از موجوداتی که مثل انسان خطا و اشتباه و گناه می کنند توصیه نکرده اند اما همگی وجود آنها را تایید کرده اند .

 


۱۳- جنیان مانند امواج رادیویی و ماهواره ای با ما هستند ظاهر نمی شوند اما حاضرمی شوند و بعضی از انها درخانه ها و بدن شخصیت های ضعیف رفت و آمد می کنند یکی از راه های دور کردن جنهای مزاحم خواندن و آویختن 4 آیه از قران است که با قل شروع می شوند و بسیاری ادعیه که درکتب مختلف وجود دارند.اماراه دورکردن انسان شرورچیست!؟!.

 


۱۴- جن ها بعضی از ما را به شکل همزاد و غیر همزاد دوست دارند و کمکمان می کنند همینطور جواهرات و اشیای قیمتی ما ازجمله انگشترهایی با نگین سنگ (مخصوصا عقیق)را بسیار دوست دارند (ومخصوصا اگر بر آن آیات و اوراد حک شده باشند) اگر دوستمان داشته باشندو سخنی باماداشته باشند بیشتربه خوابمان می ایند و دلسوزی خود را اعلام می کنند خیلی ازآنها خدمتگذار ارواح اولیا هستند و دست ماراگرفته اندو خیلی ها هم به کرداراکثرآدمیان اهل شیطنت.بیشتر آنها بی ضررند و مثل ما گرفتار این دنیا و درگیر و دار تقدیر خویشند.

 


۱۵- اما آنان که ماورای طبیعت و موجوداتش را باور ندارند چند دسته اند :کسانی که انچه که نمی بینند را باور ندارند اینها معمولا فقط آنتی تزقصه های جن وپری مادربزرگ ها هستند که حتی زحمت دانستن کوچک ترین اطلاعاتی جز نقد داستان گرمابه های تاریک وکوتوله های پاسمی و عروسی جن ها رابه خودشان نداده اند این تیپ آدمها از 7 سالگی که مادر بزرگه داستان های جن وپری را برای ترساندن و خواب کردنشان تعریف می کرده هنوز زیر لحاف هستند.و یا اینکه هارد دیسک کوچکشان از مسئله پر شده و دیگر تاب و یارای درک و پذیرش راز را ندارندمثل من چهارتا کتاب خوانده اند و تمام ماجرا را در همان چهارتا دیده اند.و گروهی که پوچ یا ابسورد هستند کسانی که خویش را منکرند چه رسد به ماورای خویش و گروه آخر کسانی که جنها دستشان می اندازند و در مجالس احضار ارواح در نقش یک روح برایشان شیرین کاری می کنند تا فردا در مدح روح کتاب چاپ کنند و جایزه بگیرند!

 


جن برای انسان از انسان خطرناک تر نیست همانطور که انسان برای کوسه از کوسه خطرناک تر است!(در تاریخ بشر حتی یک مورد مرگ انسان به دست جن گزارش نشده در حالی که فقط در دوره حکومت استالین 35 میلیون روس به قتل رسیدند آمار کشتار جنگ های مذهبی صلیبی و جنگ های جهانی و قومی و قبیله ای پیش کش) در حقیقت هیچ چیز هراس ناک تر و هوس ناک تر انسان نیست که به قول توماس هابز انسان گرگ انسان است.

 


۱۶- در کل و بدون در نظر گرفتن موارد خاص انها به ما کاری ندارند ماهم به آنها کاری نداریم ازدود و دم و سر و صداهای شهر و بوی فاضلاب و توالت فراریند مثل ما کارما و مکافات دارند و دست آخر اینکه در مجموع با تمام این اوصاف تفاوت اساسی با ما ندارند زیرا که : آنها هم رنج می کشند


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 15:18 :: توسط : محمدرضا

 

این ۵ عادت باعث شده اين افراد موفقيتی بيشتر را بین انسانهای دیگر کسب نمايند.
به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ عادات زير موجب موفقيت در افراد بزرگ مي شود:

1-در ذهنشان پایانی وجود دارد.

اگر شما در ذهنتان نقطه پایانی برای کاری که می کنید نداشته باشید، به راحتی گم می شوید و دیری نمی گذرد که احساس سردرگمی می کنید. افراد موفق دقیقا می دانند که از زندگی چه می خواهند و برای انجام هر کارشان هدفی دارند.

وقتی شما هدفی در زندگی داشته باشید، می دانید که باید دقیقا بر روی چه چیزی تمرکز کنید، داشتن نقطه پایان در ذهن شما را در رسیدن به مقصدتان راهنمایی می کند.

۲- دلیلی برای اهدافشان دارند.

داشتن هدف تنها یک قسمت از ماجراست. برای اینکه به هدفتان برسید باید دلیلی داشته باشید. افراد موفق در پشت تمامی اهدافشان دلیلی دارند که آن دلیل حرکت آنها را به سمت هدفشان تداوم می بخشد. راه رسیدن به اهداف در زندگی همواره سهل و آسان نیست، افرادی که برای اهدافشان دلیلی ندارند در نیمه راه از پا می افتند و کنار می کشند.

اگر هدفتان اینست که ۱۰ کیلو از وزنتان را کم کنید و ولی دلیلی برای این کار ندارید، هرگز نخواهید توانست به وزن ایده آلتان برسید. پس بهتر است چون ۳ ماه دیگر جشن عروسی دوستتان است وزنتان را کم کنید و دلیلتان را این قرار دهید که می خواهید در میان جمع خوش هیکل به نظر برسید.

وقتی شما دلیل خوشایندی برای اهدافتان دارید، می توانید با آسودگی بیشتری به مقاصدتان دست پیدا کنید.

۳- حامی و پشتیبان دارند.

جدا از هدف و دلیل، رسیدن به مقاصد خاص در زندگی دشواری های خاص خود را دارد که گاهی انسان به تنهایی توان مقابله با آنها را ندارد.

سعی کنید یک تیم صمیمی برای خودتان تشکیل دهید که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند. این تیم می تواند بین ۲ تا ۶ نفره باشد.

در انتخاب اعضای تیم دقت لازم را به خرج دهید و سعی کنید افرادی را که مثبت اندیش هستند و اهدافی شبیه شما دارند را برگزینید. وب سایت MeetUp، محلی برای تشکیل تیم هاست.

۴-آنها دقیقا می دانند که وقتشان را صرف چه چیزی می کنند.

اگر نمی دانید که وقتتان را چطور سپری کنید، تقریبا همه وقتتان را از دست داده اید. زمان یکی از با ارزش ترین منابع ایست که انسان در اختیار دارد. شما می توانید پولتان را هدر دهید و دوباره برای کسب پول برنامه ریزی کنید. ولی زمان از دست رفته را نمی توان برگرداند.

باید مراقب نحوه سپری شدن زمانتان باشید. اگر ۷۰٪ زمانتان را صرف دیدن تلویزیون و گردش با دوستان می کنید، می توان گفت که هرگز به اهدافتان نخواهید رسید.

زمان را ثبت کنید. نرم افزار های زیادی برای این کار وجود دارد. Rescue Time یکی از بهترین های آنهاست که با گرفتن داده های خام از نحوه سپری شدن زمان شما پشت کامپیوتر، می تواند به شما اعلام کند که دقیقا چقدر زمان را صرف کدام وب سایت، بازی یا نرم افزار کرده اید.

اگر راجع به تغییر در زندگی خود جدی هستید، همین حالا از کارهای که زمان شما را به بطالت می گذرانند دست بکشید و کارهای مفید را انجام دهید.

می توانید همین الان فیسبوک را ببندید.

۵- سریع تلاش می کنند، سریع از شکست می گذرند، تلاش می کنند و هرگز از حرکت نمی ایستند.

اگر برای بار اول به تیراندازی بروید، نمی توانید اولین گلوله را دقیقا به هدف بزنید. در زندگی هم برای رسیدن به اهداف باید تلاش کرد. به سادگی از هدفتان دست نکشید، خیلی چیزها هستند که شما نمی دانید و با هر بار شکست آنها را تجربه می کنید. سریع یاد بگیرید، سریع عمل کنید و دست نکشید.

به خاطر داشته باشید که همیشه دیر است. همین حالا که این متن را به پایان می برید، برای هدفتان برنامه ریزی کنید.

- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 19:37 :: توسط : محمدرضا

 


ناسا به سوالات مختلف درباره نزدیک شدن شهاب سنگ به زمین، پایان عمر جهان، تقویم مایاها و طوفان خورشیدی پاسخ داد.

با شدت یافتن انتشار شایعات مختلف مبنی بر پایان عمر جهان در اول دیماه، سازمان فضایی آمریکا توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در گزارش جدید ناسا که دوشنبه 13 آذرماه 91 منتشر شد، به سوالاتی درباره شایعات سال های اخیر که این روزها در آستانه پایان سال 2012 به اوج خود رسیده، پاسخ داده شده است.
متن این گزارش به شرح زیراست:
آیا هرگونه تهدیدی برای زمین در سال 2012 وجود دارد؟ بسیاری از وب سایت ها می گویند که دنیا در دسامبر 2012 پایان خواهد یافت.
* جهان در سال 2012 به پایان نمیرسد. سیاره ما بیشتر از 4 میلیارد سال عمر کرده است و دانشمندان معتبر سراسر جهان نیز معتقدند هیچ خطری زمین را در سال 2012 تهدید نمی کند.

منشا این پیشگویی که زمین در سال 2012 به پایان میرسد، کجاست؟
* آغاز این داستان از جایی بود که ادعا شد سیارهای به نام «نیبیرو» که سومریها آن را کشف کردهاند، در حال حرکت به سمت زمین است. این فاجعه در ابتدا برای ماه می سال 2003 پیش بینی شده بود، اما وقتی که چنین چیزی رخ نداد، آن را به جلوتر، یعنی تا دسامبر 2012 تغییر دادند و این مربوط به پایان یکی از چرخه های تقویم مایان ها در انقلاب زمستانی آن است که در دسامبر 2012 رخ می دهد و به همین علت ، داستان روز قیامت را برای 21 دسامبر 2012 پیش بینی کردند.

آیا تقویم مایاها در دسامبر 2012 به پایان میرسد؟
* همانطور که تقویم شما روی دیوار آشپزخانه تان پس از 31 دسامبر به پایان نمیرسد، تقویم مایاها هم پس از 21 دسامبر 2012 به پایان نمی رسد. این پایان یک دوره تقویم مایان ها است و همان طور که تقویم شما از اول ژانویه دوباره آغاز می شود، تقویم مایاها نیز با یک چرخه جدید دیگر آغاز می شود.

آیا ناسا تاریکی زمین از 23 تا 25 دسامبر را پیشبینی میکند؟
* به هیچ وجه ناسا و هیچ سازمان علمی دیگری چنین پیش بینی نکرده است. گزارش های غلطی ادعا کردهاند که چیزی به نام "تراز یا به خط شدن گیتی" موجب این تاریکی میشود. در حالی که چنین ترازی وجود ندارد (سوال بعدی را ببینید). این شایعه، استناد شده از پیام هشداری است که "چارلز بولدن" مدیر ناسا منتشر کرده. در حالی که این تنها یک هشدار ساده برای تشویق مردم به بالا بردن آمادگی آنها و بخشی از یک برنامه بزرگ دولتی است و در آن هیچ اشاره ای به تاریکی نشده است.

آیا می شود، سیارات طوری ردیف شوند که روی زمین اثر بگذارند؟
* هیچ صف بندی سیاره ای در چند دهه آینده رخ نخواهد داد و حتی اگر چنین اتفاقی رخ دهد، اثر آن روی زمین ناچیز خواهد بود. یک همترازی در سال 1962 رخ داد و دو مورد دیگر هم در سالهای 1982 و 2000 اتفاق افتاد. در هر دسامبر نیز، زمین و خورشید چنین تناسبی نسبت به مرکز کهکشان راه شیری پیدا می کنند و این یک اتفاق سالانه است و هم تراز میشوند. این یک رویداد سالانه است و هیچ اثری هم ندارد.

آیا سیاره یا کوتوله قهوه ای رنگی به نام «نیبیرو»، «ایکس» و یا «اریس» وجود دارد که در حال نزدیکی به زمین باشد و سیاره ما را تهدید کند؟
* نیبیرو و سیارات سرگردان نزدیک شونده به زمین، جعلیات اینترنتی هستند. هیچ مبنای واقعی برای این ادعاها وجود ندارد. اگر نیبیرو یا سیاره ایکسی در حال حرکت به زمین باشد و قرار باشد در سال 2012 به زمین برخورد کند، ستاره شناسان یک دهه قبل آن را دیده بودند و اکنون نیز با چشم غیرمسلح قابل مشاهده بود. بدیهی است که وجود ندارد. "اریس" واقعی است، اما شبیه به پولوتو، سیاره ای کوتوله است که همیشه بیرون از منظومه شمسی است و نزدیک ترین فاصله ای که می تواند با زمین داشته باشد 4 میلیارد مایل است.


تئوری تغییر قطب های مغناطیسی چیست؟ آیا این درست است که پوسته زمین را می کند، چرخش 180 درجه ای نسبت به هسته زمین ایجاد می شود و یک روز به نه ساعت کاهش می یابد؟
* واژگون شدن چرخش زمین غیر ممکن است. البته حرکات آهسته قاره ها وجود دارد (برای مثال قطب جنوب صدها میلیون سال قبل در نزدیکی خط استوا بوده)، اما ادعای واژگونی قطب های مغناطیسی زمین و محور چرخش زمین بی معنی است. با این حال بسیاری از وب سایت ها برای فریب مردم داستان پردازی می کنند. اما دانشمندان بر این باورند که بسیار بعید است که واژگونی مغناطیسی در چند هزاره بعدی اتفاق بیافتد و اگر هم رخ دهد، هیچ تاثیری روی حیات زمین ندارد.

آیا زمین در سال 2012 مورد اصابت یک شهاب سنگ قرار میگیرد؟
* زمین همواره در معرض برخورد شهاب سنگ ها و تأثیرات ستارههای دنبالهدار قرار دارد، اما برخوردهای بزرگ بسیار نادر است. آخرین برخود بزرگ یک شهاب سنگ با زمین 65 میلیون سال قبل بود که موجب انقراض دایناسورها شد. امروزه ستاره شناسان ناسا در حال بررسی طرحی به نام "گارد فضایی" هستند تا هر جرم بزرگ در حال نزدیک شدن به زمین را قبل از رسیده به زمین پیدا کنند. ما پیش ترمشخص کرده ایم که هیچ شهاب سنگ بزرگی مانند آنچه که دایناسورها را منقرض کرد، زمین را تهدید نمیکند. همه مستندات و اکتشافات هم روی وب سایت ها و نشریات معتبر منتشر می شود و شما می توانید همه آنها را ببینید.

احساس و نظر دانشمندان در باره ادعای به پایان رسیدن جهان در سال 2012 چیست؟
* ریشه علمی هرگونه ادعا درباره فاجعه یا تغییرات در سال 2012 کجاست؟ شواهد کجاست؟ هیچ مدرکی وجود ندارد و همه این ادعاها ساختگی است، چه در کتابها، فیلمها، مستندها و چه در سایتهای اینترنتی. ما نمیتوانیم این حقیقت ساده را تغییر دهیم. هیچ مدرک معتبری برای هیچ یک از ادعاهای ساخته شده درباره تغییرات بزرگ جهان در سال 2012 وجود ندارد.

آیا خطر طوفان خورشیدی بزرگی در سال 2012 وجود دارد؟
* فعالیت های خورشیدی دارای یک چرخه منظم هستند. هنگام این طوفان های بزرگ ممکن است اختلالات در ارتباطات ماهواره ای به وجود آید، اما هیچ خطر ویژه ای برای سال 2012 وجود ندارد. بزرگ ترین طوفان خورشیدی بین سال های 2012 تا 2014 رخ می دهد، اما اثرات آن هیچ تفاوتی با طوفان های مشابه قبلی نخواهد داشت.

- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 13:34 :: توسط : محمدرضا

بیوگرافی برن سات(نقش ثمر) سریال عشق ممنوع

بیوگرافی:

برن سات تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در کالج TED آنکارا به پایان رساند و پس از آن برای ادامه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی به دانشگاه سرمایه (Başkent) رفت. هنگامی که در دانشگاه بود در مسابقه تلوزیونی ستاره ترکیه (Türkiye’nin Yıldızları) شرکت کرد و مقام دوم را بدست آورد.

پس از حضور در آگهی بازرگانی یک آبنبات، سات اولین کار تلوزیونی خود را در Aşkımızda Ölüm Var و در نقش خواهر Ece Uslu بازی کرد. در سال 2004 در Aşkımızda Ölüm Var بازی کرد و در 2005، اولین بازی خود را بعنوان بازیگر نقش اول در Aşka Sürgün انجام داد. پس از اینکه در Tomris Giritlioğlu’s Hatırla نقش Yasemin Ünsal را بعنوان نقش اول بازی کرد در سراسر کشور مشهور شد. در سال 2008 او مجدداً با Giritlioğlu در فیلم Güz Sancısı (درد پاییز) همکاری کرد.

بیوگرافی برن سات(نقش ثمر) سریال عشق ممنوع

سات همان سال در نقش Bihter Yöreoğlu در سریال Aşk-ı Memnu (عشق ممنوع) که اقتباسی بروز شده از رمان کلاسیک Halit Ziya Uşaklıgil بود ایفای نقش کرد.

بخاطر عملکرد خوب خود جایزه پروانه طلائی “بهترین بازیگر مکمل زن” را دریافت کرد. سات همچنین بعنوان نقش اصلی در فیلم Gecenin Kanatları (بال شب) به کارگردانی Serdar Akar که دسامبر 2009 اکران شد بازی کرده است.

او در حال حاضر در سریال “Fatmagul’un Sucu ne” که اقتباسی از رمان “Vedat Türkali” است مشغول به کار است، و نقش کاراکتر اصلی (Fatmagul) را در این مجموعه تلوزیونی که یکی از معتبرترین سریال های تلوزیون ترکیه است بازی می کند. او در این سریال نقش دختر جوانی را بازی میکند که پس از اینکه توسط غریبه ها مورد تجاوز قرار میگیرد زندگی اش دگرگون میشود.

بیوگرافی برن سات(نقش ثمر) سریال عشق ممنوع

فیلم شناسی:

Aşkımızda Ölüm Var سال 2004
Aşka Sürgün سال 2005
Hatırla Sevgili سال 2007
Avrupa yakasi
Güz Sancısı سال 2008
Aşk-ı Memnu از 2008 تا 2010
Gecenin Kanatları سال 2009
Fatmagül’ün Suçu Ne? سال 2010

او همچنین در نسخه ترکی “Toy Story 3″، صدای باربی را دوبله کرده است.


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 19:41 :: توسط : محمدرضا

عکس: پراید گذر موقت تا بحال دیده اید؟!

عکس: پراید گذر موقت تا بحال دیده اید؟!


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 24 آذر 1391برچسب:, :: 15:56 :: توسط : محمدرضا

 

سرگرمي - سه سگ در نیوزیلند بعد از 2 ماه تمرین سخت اینک می توانند رانندگی کنند








































براي نمايش در سايز اصلي بر روي نوشته كليك كنيد ، مشخصات تصوير هست 634 در422 پيكسل .






تصویر به اندازه 12% (907x574) کوچک شده است. برای دیدن تصویر در اندازه واقعی (1024x647) روی این نوار کلیک کنید. برای باز شدن در پنجره جدید روی تصویر کلیک کنید.



مونتی، پورتر و گینی سه سگ نیوزیلندی در آکلند هستند که در پیست مسابقات حاضر شده و دست به تمرین زدند.
پورتر 10 ماهه شاید اولین سگ در جهان باشد که رانندگی می کند.

مینی ماینر دستکاری شده برای این منظور تعبیه شد تا سگها بتوانند با آن به راحتی رانندگی کنند. مونتی 18 ماهه نیز توانست تا انتهای مسابقه رانندگی کرده و تعجب همگان را وادارد. سگها در طول 8 هفته تمرین سخت و فشرده توانستند رانندگی یاد بگیرند.
این سگها در واحد امداد و نجات کار می کنند و نشان دادند که توانایی شان بیشتر از حد تصور است. قرار است در آینده برای سگهایی که بتوانند رانندگی کنند گواهینامه صادر شود.

- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 24 آذر 1391برچسب:, :: 7:31 :: توسط : محمدرضا

جملاتی طنز مخصوص اس ام اس (9) www.taknaz.ir

 

رفتم یه سیمکارت همراه اول خریدم

ایرانسل بهم اس داده :فکر نمیکردم بهم خیانت کنی !واست متأسفم!

بای !

.

.

.

میخوام اگه قسمت باشه یه آبمیوه فروشی باز کنم

چون ۸۰ ٪ دوستام نقش هویجو دارن !

.

.

.

یه سوال پرسیدن که آیا حاضری به دوران بچگیت برگردی و بزرگ نشی ؟

دختره ۱۱ ساله رفته زده : آره !

با این تفاسیر دهه شصت نسل دایناسورها محسوب میشه !

.

.

.

بعضیا هستن اصن نمیشه دوسشون نداشت !

مثلا خودم ^-^

.

.

.

بعضیا اینقد خوشگلن که دیگه شورشو در آوردن ! 

.

.

.

تلویزیون بچهه رو نشون داد حافظ کل قرآن بود.

آقام گفت یاد بگیر همسن توئه!

یهو باباشم نشون دادن که اونم حافظ کل قرآن بود آقام کانالو عوض کرد!

.

.

.

ایرانسل در آینده ای نزدیک :

مشترک گرامی

اومدم سر کوچتون ، در خونتون خونه نبودی

راستشو بگو با همراه اول کجا رفته بودی !؟

.

.

.

خیلیا پایِ معرفتِ خودشون وایسادن

نه خوبیِ شما !

 

.

.

.

یکی از اشتباهات زندگی ، آدم حساب کردن اونایی که آدم نبودن

هنوز هم نشدن ، بعدا هم نمیشن !

.

.

.

خاطرات ، تمام نمیشوند ؛ تمامت میکنند !

.

.

.

دنیا رو می بینی ؟

حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره

ولی محبت خیانت میاره !

.

.

.

خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند!

.

.

.

توی دنیا دوستهای خوب محدودن

ولی دوستایِ خوب ، دنیایِ نامحدودن

.

.

.

در روزگاری که “سلام” و “خداحافظ” فرقی‌ با هم ندارند

 نه ماندن کسی‌ حادثه ست نه رفتنِ کسی‌ فاجعه !

.

.

.

میدونی چرا خدا انیشتین و دکتر حسابی و نیوتن رو قبل از من آفرید ؟

میخواست قبل از طراحی نمونه اصلیش چندتا نمونه آزمایشی بسازه

الان من در خدمت شمام !

.

.

.

بعضیا همچین خودشونو میگیرن

انگار دی اکسید کربن میگیرن اکسیژن خالص پس میدن

در حالی که تو بهترین شرایط به عنوان کود بدرد چرخه هستی میخورن !

.

.

.

از سایت ۴SHARED میخواستم یه فایل دانلود کنم

۵۶۰ ثانیه صبر کردم؛ بعد پیغام میده میخوای این فایل رو دانلود کنی؟

پـــ نه پـــ خیلی حال داد یه بار دیگه بشمر من بازم برم قایم شم… نیایا!!

.

.

.

یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت :

یه سوالی ازت می پرسم اونجا تابلو نکن ! فقط با اره یا نه جواب منو بده ! باشه ؟

گفتم : باشه

گفت: اوضاع اونجا چه جوریه ؟!

.

.

.

همانا به تجربه دریافته شده است :

کسی که در رقص ، بلند کردنش سخت است

نشاندنش به مراتب سخت تر است !

.

.

.

ضربان و قدرتی که قلب من هنگام تفتیش گوشی و اتاق و لپ تابم توسط بابام داره

برای ۷ تا بیمار مرگ قلبی و مغزی و سرطانی کافیه !

.

.

.

این پفک جدیدا رو تف می زنی به هم نمی چسبن

از قصد این جوری ساختن تفریحاتمون رو ازمون بگیرن !

.

.

.

خواهرزاده‌ام وقتی میگه: این چیه؟؟؟؟

یعنی اون چیز پنج دقیقه دیگه بیشتر سالم نیست !

.

.

.

واقعاً چرا مجریای برنامه کودک همشون خاله‌ان ؟

چرا هیچوقت عمه‌ها مجری برنامه‌های کودک نمیشن !؟

.

.

.

اعصابمون خورده !!!

میخوایم پاچه یکی رو بگیریم پس سگ درونمون زندس

صبحونه یه عسـل کامل میخوریم

خــرس درونمون هم زندس…

میریم اتاق یادمون میره چی میخواستیم

اسکل درونمون هم زندس…

مگسو رو هوا میزنیم

قــــورباغه درونمون هم زندس…

چمـــــــن میبینم میکنیمش

بز درونمون هم زندس…

طرف میره هنوز عاشقش میمونیم

خــــــر درونمونم زندس…

کلاً باغ وحشی داریم به تنهــــــــــایی !

.

.

.

شما در نظر بگیر داخل جیب شلوارت این چیز ها هست :

چند تراول چک – فندک – راز لبخند ژکوند – معمای مثلث برمودا

 عکس عمه تون – چک برگشتی شریک پدرتون – کلید طلای یک واحد مسکونی مبله

قطعا وقتی دارید شلوارتون رو جلو پدرتون عوض میکنید

تنها چیزی که از جیب شلوارتون میفته جلو پای پدرتون فندکه !

.

.

.

دقت کردید وقتی اس ام اس میفرستید و پیامتون ۲تا میشه

اول قسمتهـای ادبی مثل ” ؛ ، !” حذف میکنید؛

وقتی جواب نداد کلماتُ میچسبونیم, مثلا صبحبخیر بجای صبح بخیر،

شبخوش بجای شب خوش، بسلام بجای سلام برسون…

وای از اس ام اسی که باتمام فشرده سازی فقط و فقط ۲ حرف اضافی داشته باشه

و راه نداشته باشه یک اس ام اس کنی؛

اون موقع از لج همراه اول یا ایرانسل کلی چرت و پرت اضافه بــه پیام میکنی

که پیام اضافی هدر نره…!!

دریغ از وقتی که صرف فشرده سازی کردیم بخاطر ده تومن

 ینی اگـــه این وقتُ برا درس میزاشتیم, PHD گرفته بودیم

 

 


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 24 آذر 1391برچسب:, :: 7:13 :: توسط : محمدرضا

 

عکس هایی از انسانهای گرگ نما

حتی آنکه با اخلاص

در دل شبها می‌خواند دعا

هنگامی که در بدر کامل است ماه

می‌تواند به جانوری مبدل شود

به انسان گرگ‌نما

 

شعری که در بالا می‌بینید از یک ترانه قدیمی انگلیسی ترجمه شده است و در آن به چگونگی گرگ شدن انسان اشاره دارد. همانطور که قبلا قول داده بودم این دفعه راجع به انسان گرگنما می‌خواهم صحبت کنم.

 

اول بحث باید بگویم که انسان گرگنما دو معنی متفاوت در زبان فارسی دارد. معنی اول ان به فردی اطلاق می‌شود که احساس می‌کند گرگ شده است. این حالت یک حالت روانی است و در آن فرد جسما سالم است اما فکر میکند که گرگ است و مانند آنها زوزه می‌کشد و گاز می‌گیرد . این افراد در جوامع وجود دارند و در آسایشگاه های روانی تحت مراقبتهای ویژه‌ای نگه‌داری می‌شوند. به این افراد در زبان انگلیسی Lycanthrope    می‌گویند . معنی دوم انسانی را بیان می‌کند که میتواند خصوصیات جسمی خود را تغییر دهد و به گرگ تبدیل شود که این حالت در افسانه‌ها وجود دارد و منظور ما نیز در این متن این معنی انسان گرگنما می‌باشد که در ربان انگلیسی به انها Werewolf میگویند.

 

طبق نوشته‌های قدیمی واژه انسان گرگنما به انسانهایی گفته می‌‌شده که در شبهایی که مهتاب کامل است می‌توانند به گرگ مبدل شوند. پنجه جایگزین ناخنهای انها می‌شود و زوزه های وحشتناکی می‌کشند. و به آغل گوسفندان حمله کرده و آنها را می‌درند. بر اساس اصول عقلی یک چنین چیزی غیر ممکن است. ( اما جایی که خرافات بیاد چشم عقل کور میشه) در آن زمان اعتقاد داشتند که اگر انسان در در شب چهاردم ماه(month) به ماه(moon) نگاه کند تبدیل به انسان گرگنما می‌شود. در کتب قدیمی موثرترین راه تبدیل شدن به انسان گرگ نما ، برهنه غلتیدن  بروی شنهای ساحل در زیر نور ماه شب چهارده ذکر شده است.  در گذشته اعتقاد داشتند که انسانی گرگنما شده درونش از مو پوشیده شده است. و به همین دلیل در قرن 15 یا 16 اهالی یک شهر فردی را که به گرگنما بودن مظنون بود، کشتند تا ببیند درون بدن او از مو پوشیده شده است یا نه. این اعتقاد به وجو انسان گرگنما می‌تواند از سه مورد منشا بگیرد که دوتای اولی نکته‌های ذکر شده در کتب مختلف است و سومی هم نظر شخصی خودم است. ( دیگه نمیخوام مثل افراد مثلا صاحب‌فضل و end   فروتنی بگم: البته در حد علم این بنده حقیر نیست که در این مورد نظری بدم و الخ. این همه زحمت کشیدم مطلب جمع کردم و تایپ کردم یک نظری نمیتونیم بدیم؟!!)

 

1. ممکن است بر اثر دیدن افراد گرگنمایی که دچار بیماری روانی هستند (Lycanthrope   ) این افسانه به وجود امده

2. ممکن است بر اثر دیدن انسانهایی که با گرگها زندگی کردند و عادات انها را فراگرفتند این افسانه منشا گرفته شده باشد ( در این مورد حتما بعدا تو همین وبلاگ می‌نویسم )

3. ممکن است بر اثر نوعی بیماری که متاسفانه اسمش رو فراموش کردم ( اینطوری میخوام یک پزشک موفق بشم. واقعا که نوبره. وایستین برم کتاب بیارم. آها اسمش Lupus erythematosus است. قربون این طرز درس‌خوندن  ) و در آن رنگ پوست صورت در مناطقی سرخ شده و قیافه انسان شبیه گرگ می‌شود این افسانه ایجاد شده باشد.

 

 

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir

عکس هایی از انسانهای گرگ نما  www.taknaz.ir


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 24 آذر 1391برچسب:, :: 7:5 :: توسط : محمدرضا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رنگارنگ و آدرس thtm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


center>
- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 

www.
thtm
.lxb
.ir
-
.com Chatroom Code -->
چت روم
src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/05.js">

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

سایت دانلود ،دانلود رایگان - دانلود رایگان، چت روم،تبادل بنر ،لینک باکس، انجمن
چت روم
انجمن وبسایت:کلیک کنید Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

www.
th
tm
.lx
b.ir
Image by - رنگارنگ
Image by - طراحی
بنر
توسط
مدیر
وبلاگ
رنگارنگ
Image by - www.
thtm.
loxblog
.com
Image by - طراحی
بنر 
ارزان
-