جزیره کامپیوتر
با سلام اینجا نرم افزار زیاده بنر و قالبم طراحی میکنیم نمونه هاش در پست ها دیده میشود
 
 

 
سخنگوي کميسيون امنيت‌ملي با بيان اينکه ما انتظار داريم مذاکرات هسته‌اي کشورمان به گام‌هاي مثبت طرفين ختم شود، گفت: نبايد اين توقع را به وجود آوريم که اين نوع مذاکرات بايد به جايي ختم شود، چرا که مذاکرات هسته‌اي در تاريخ فعاليت‌ هسته‌اي کشورهاي مختلف طولاني بوده است.

"سيد‌حسين نقوي‌حسيني" نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در آستانه دور جديد مذاکرات جمهوري‌اسلامي‌ايران و 1+5 گفت: جمهوري‌ اسلامي‌ ايران، همواره بر انجام مذاکرات براي حل پرونده هسته‌اي تاکيد داشته و به همين‌منظور هميشه از مذاکرات استقبال کرده است.

وي در ادامه افزود: هرچند جمهوري اسلامي اصل مذاکره را پذيرفته اما معتقديم که مذاکره بايد از چارچوب مواضع سياسي خارج شود و بر محور مسائل فني و حقوقي صورت گيرد.

سخنگوي کميسيون امنيت‌ملي در ادامه تاکيد کرد: اگر آژانس و مجموعه 1+5 بخواهند مذاکرات با ايران را در قالب مواضع سياسي دنبال کنند، قطعا به نتيجه نخواهند رسيد.

نقوي‌حسيني با بيان اينکه تا زماني که مجموعه 1+5 گامي در جهت اعتماد‌سازي بر ندارد که نشان بدهد غربي‌ها به دنبال حل موضوع از طريق مذاکره هستند، مذاکرات ادامه پيدا کند، اظهار داشت: ما نبايد اين توقع را به وجود آوريم که اين نوع مذاکرات بايد به جايي ختم شود، چون معمولا مذاکرات هسته‌اي در تاريخ فعاليت هسته‌اي کشورهاي مختلف مذاکرات طولاني بوده، چرا که گاهي نقطه‌نظرات فاصله‌هاي خيلي زيادي با يکديگر دارند.

وي با اعلام اينکه نبايد انتظار داشته باشيم با چنين گفتگوهايي به زودي به نتيجه برسيم، تصريح کرد: زماني 1+5 اصلا حق غني‌سازي را براي ايران قائل نبود که طي مذاکرات و گفتگوها به اين نقطه رسيديم که جمهوري اسلامي يک کشور هسته‌اي است و ما توانمندي بهره‌برداري از انرژي هسته‌اي را داريم، بنابراين اين پيشرفت خوبي در روند مذاکرات بود.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي ادامه داد: همچنين بحث از حق غني‌سازي عبور کرده و به اين نقطه رسيد که درجه خلوص غني‌سازي در ايران چقدر باشد، ابتدا آنها زير 5 درصد را مذاکره مي‌کردند، ولي امروز صحبت از غني‌سازي 20 درصد است، بنابراين مذاکرات مذاکره‌اي نيست که في‌الفور در يک جايي ختم شود.

نقوي‌حسيني با بيان‌ اينکه ممکن است مذاکرات هسته‌اي سال‌ها به طول بيانجامد، گفت: با توجه به اين موضوع، جمهوري اسلامي ايران منتظر گام مثبت 1+ 5 در جهت به تحقيق رسيدن اهداف مذاکره است و ما انتظار نداريم که جمع بندي‌ها به سرعت صورت گيرد.

گفتني است؛ قرار بود دور جديد مذاکرات ايران و مجموعه 1+5 در تاريخ 28 و 29 ژانويه برگزار شود که براساس اعلام خبرگزاري رويترز، يک ديپلمات اروپايي برخلاف توافقات قبلي روز جمعه اعلام کرد که برگزاري دور جديد مذاکرات ايران و مجموعه 1+5  تا ماه فوريه به تعويق خواهد افتاد.


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 17:8 :: توسط : محمدرضا

 

 

آنجلینا جولی تصمیم گرفته که هیکل لاغر اندام خود را برای روز عروسی اش با براد پیت چاق تر کند.او در این باره می گوید:برد از هیکلی پرتر مثل زمانی که در فیلم خانم و اقای اسمیت یکدیگر را ملاقات کردیم خوشش می اید.او برای دستیابی به این هدف و اضافه کردن ۴ کیلو وزن،از سرآشپز سرشناس بریتانیایی جیمی الیور خواست دستور غذایی را برای او ترتیب دهد که از کالری بالایی برخوردارند
 
 

 


- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 20:3 :: توسط : محمدرضا

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رنگارنگ و آدرس thtm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3065
بازدید ماه : 3294
بازدید کل : 227561
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


center>
- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 

www.
thtm
.lxb
.ir
-
.com Chatroom Code -->
چت روم
src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/05.js">

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3065
بازدید ماه : 3294
بازدید کل : 227561
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

سایت دانلود ،دانلود رایگان - دانلود رایگان، چت روم،تبادل بنر ،لینک باکس، انجمن
چت روم
انجمن وبسایت:کلیک کنید Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

www.
th
tm
.lx
b.ir
Image by - رنگارنگ
Image by - طراحی
بنر
توسط
مدیر
وبلاگ
رنگارنگ
Image by - www.
thtm.
loxblog
.com
Image by - طراحی
بنر 
ارزان
-