نقد و بررسی : call of duty
 
جزیره کامپیوتر
با سلام اینجا نرم افزار زیاده بنر و قالبم طراحی میکنیم نمونه هاش در پست ها دیده میشود
 
 

 بازي از پرطرفدارترين بازيهاي فكري،اكشن و از همه مهمتر جنگ جهاني دوم است.به روايتي مي توان گفت بهترين بازي است كه درباره جنگ جهاني دوم ساخته شده است.در ابتداي اجراي بازي عناويني با اين مضنون به نمايش در مي آيد" اروپا و همه ي جهان در حال جنگ است انسانهاي بيشماري در آن كشته شده اند و آنها تنها يك هدف دارند و آن هدف برلين است " با اين گفتار متوجه مي شويد كه به چه بازي جنجالي رو به رو هستيد.

 

بازي به دو قسمت تقسيم مي شود؛ قسمت اول شما از سربازان آمريكايي هستيد كه در خود آمريكا آموزشهاي مقدماتي را مي بينيد و اولين ماموريت شما با ورود به خاك فرانسه آغاز مي شود. قسمت دوم شما سرباز شوروي هستيد كه تقريباً از نيمه بازي آغاز مي شود اول ممكن است كه فكر كنيد شما را به اسيري گرفته اند اما آنها مي خواهند شما را به اجبار به جنگ بفرستند ( فيلم تك تيرانداز را كه يادتون است ).اين بازي دقيقاً براساس تاريخ جنگ جهاني دوم ساخته شده است به طور مثال فتح برلين توسط شوروي، جنگ ذره اي بين آلمان نازي و شوروي كه مصادف با شكست سخت آلمان نازي شد،جنگ آمريكا با آلمان در خاك فرانسه و آزاد سازي فرانسه، انفجار سدي در جنوب آلمان توسط آمريكا و غيره.

 

اسلحه هاي مورد استفاده در اين بازي مربوط به جنگ جهاني دوم است به طوري كه هر كشور داراي اسلحه هاي خاص خود است.اگر شما جزء سربازان شوروي هستيد از نظر مهمات و كارآيي اسلحه هاي خود هيچ گونه نگراني نخواهيد داشت ولي اگر از سربازان آمريكايي هستيد بهتر است از تجزيهات آلماني ها استفاده كنيد زيرا قدرت آتش آنها بسيار قويتر است.

 

اين بازي از نظر گرافيك بسيار عالي است به كه احساس خستگي نمي كنيد و علاقه داريد تا پايان بازي را ادامه بدهيد. صدا گذاري اين بازي بينظير است به طوري كه واقعاً احساس مي كنيد در حال جنگ با آلمان هستيد و تيري كه از كنار گوش شما رد مي شود را حس مي كنيد و اگر انفجاري در كنار شما رخ دهد شما به حالت موجي در مي آييد و اگر من به جاي شما بودم كاري مي كردم موجي شوم چون خيلي با حال است.

 

انجام مراحل اين بازي چندان هم مشكل نيست البته بستگي دارد چه سطحي از اين بازي را انتخاب كنيد.سطحهاي اين بازي به ترتيب آساني شامل 1:Greenhorn 2:Regular 3:Hardened 4:Veteran اگر واقعاً بازي خور هستيد بهتر است مرحله Veteran را انتخاب كنيد زيرا در اين مرحله هيچ گونه خوني پيدا نمي شود بنابراين بهترين حالت واقعي را به خود مي گيرد و در صورت تير خوردن به دردسر بزرگي بر خورد مي كنيد.

 

بازي call of duty  تمام خصوصيات يك بازي جذاب را دارد بنابراين كساني كه اين بازي را انجام داده اند حتماً از آن به خوبي ياد مي كنند و توصيه مي كنم كساني كه اين بازي هنوز انجام نداده اند؛ مي توانند به عنوان يك بازي كه ارزش بازي كردن را دارد آن را انتخاب كنند. اميدوارم كه از توضيحات ما راضي شده باشيد.




- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 9:22 :: توسط : محمدرضا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رنگارنگ و آدرس thtm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 997
بازدید کل : 228823
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



center>
- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 

www.
thtm
.lxb
.ir
-
.com Chatroom Code -->
چت روم
src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/05.js">

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 997
بازدید کل : 228823
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

سایت دانلود ،دانلود رایگان - دانلود رایگان، چت روم،تبادل بنر ،لینک باکس، انجمن
چت روم
انجمن وبسایت:کلیک کنید Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

www.
th
tm
.lx
b.ir
Image by - رنگارنگ
Image by - طراحی
بنر
توسط
مدیر
وبلاگ
رنگارنگ
Image by - www.
thtm.
loxblog
.com
Image by - طراحی
بنر 
ارزان
-